-
Kedy dostanem balíček?
Spravidla doručenie netrvá dlhšie ako 1-3 pracovné dni. Po dokončení objednávky vám na vašu emailovú adresu príde potvrdzujúci email. V prípade zvolenia platby bankovým prevodom balíček odosielame po obdržaní platby. -
Akým spôsobom ku mne objednávka bude putovať?
U nás si budete môcť vybrať, či využijete služby Packetay, Packeta Home Deliverycči GLS. Viac informácií nájdete tu. -
Je možné si balíček vyzdvihnúť osobne?
Áno, a to v prípade, že zvolíte službu Packety. Objednávku si vyzdvihnete na jednej z vami vybraných pobočiek Packety. -
Aké sú platobné spôsoby?
Za balíček môžete zaplatiť platobnou kartou, bankovým prevodom či dobierkou (príplatok 1€). -
Môžem si tovar pozrieť v kamennej predajni?
Bohužiaľ túto možnosť neponúkame, ale tovar si vždy môžete pozrieť v pohodlí domova a do 30 dní vrátiť. -
Objednal/a som si tovar, ale nedostal/a som žiadne informácie, či bola moja objednávka prijatá a kedy ju dostanem do rúk.
Po dokončení objednávky vám zašleme potvrdzujúci email. Ak ste tento email nedostal/a, objednávku sa zrejme nepodarilo dokončiť alebo sa potvrdzujúci email dostal do zložky s nevyžiadanou poštou. V prípade ďalších otázok, problémov či nejasností skontaktujte našu zákaznícku podporu na čísle: +420 774 917 925 alebo nám napíšte email na: obchod@dekordomu.cz. -
Nepodarilo sa mi uhradiť platbu online, čo s tým?
Ak sa vám nepodarilo zaplatiť objednávku kartou či nepoznáte bankové údaje nášho e-shopu, nezúfajte a peniaze za objednávku pošlite na náš účet č. 2302048113/2010 Ako variabilný symbol použite číslo objednávky, ktoré nájdete v potvrdzujúcom emaile a tiež v histórii objednávok (tá sa objaví na našom webe po prihlásení). Najprv nám prosím dajte vedieť o tejto zmene. -
Rád/a by som v objednávke použila zľavový kód. Ako na to?
Po vložení tovaru do košíka sa objaví políčko Máte zľavový kód? Do tohto poľa vložte zľavový kód a potvrďte tlačidlom vložiť. Po vložení kódu sa vám zobrazí výsledná cena. -
Zabudol/a som do objednávky zadať zľavový kód. Je možné ho stále uplatniť?
Áno, v prípade, že vaša objednávka nebola už uhradená. Stačí skontaktovať našu zákaznícku podporu na čísle: +420 774 917 925 alebo napísať email na: obchod@dekordomu.cz. -
Môžem vrátiť tovar v prípade, že mi nebude vyhovovať?
Áno, do 30 dní. Pokiaľ nám tovar vrátite do 14 dní, peniaze vám pošleme na váš bankový účet. Ďalších 16 dní máte možnosť vrátiť tovar a peniaze obdržíte v podobe virtuálneho kupónu, ktorý budete môcť uplatniť na ďalší nákup u nás. -
Ako mám vrátiť tovar?
Jednoducho, iba vás požiadame o:
• Poslanie fotografie produktov, ktoré budete vracať ao fotografii faktúry na náš email: obchod@dekordomu.cz.
• Vyplnenie a vytlačenie reklamačného/vrátkového formulára, ktorý vložíte do balíčka.
• Po určitej dobe po odoslaní emailu s požadovanými informáciami od nás obdržíte štítok, ktorý nalepíte na balíček. Balík už len odnesiete na vami vybranú pobočku Pakcety. Je nutnosťou, aby bol tovar nepoškodený, nepoužitý, a zabalený v pôvodnom obale. -
Vrátil/a som alebo reklamoval/a tovar, ale ešte nemám žiadne informácie?
Náš tím pravdepodobne práve vašu reklamáciu/vrátku spracováva. Snažíme sa totiž vratky a reklamácie riešiť čo najrýchlejšie. V prípade otázok či nejasností neváhajte skontaktovať našu zákaznícku podporu na čísle: +420 774 917 925 alebo nám napíšte email na: obchod@dekordomu.cz. -
Budem pri vrátení/reklamácii tovaru platiť za dopravu?
Doprava je úplne zadarmo za vrátení tovaru pokiaľ využijete nášho reklamačného asistenta od Packety. -
Vrátil/a som tovar, kedy obdržím peniaze?
Peniaze vám vrátime na účet do 10 pracovných dní po tom, čo dorazí balíček do nášho skladu. -
Prišiel vám domov poškodený tovar?
Všetky produkty prechádzajú tvrdou kontrolou kvality, a tak je veľmi nepravdepodobné, že obdržíte poškodený balíček. Ak sa tak ale stane, veľmi sa vám ospravedlňujeme.
• Pošlite fotografiu produktov, ktoré budete vracať a fotografiu faktúry na náš email: reklamace@dekordomu.cz.
• Vyplňte reklamačný/vrátkový formulár. Tiež nám ho pošlite na email a vytlačenú podobu vložte do balíčka.
• Po určitej dobe po odoslaní emailu s požadovanými informáciami od nás obdržíte štítok, ktorý nalepíte na balíček. Balík už len odneste na vami vybranú pobočku Zásielkovne. Behom niekoľkých dní obdržíte email, že balíček v poriadku dorazil do nášho skladu.