1. Kedy dostanem balíček?

    Spravidla doručenie netrvá dlhšie ako 1-3 pracovné dni. Po dokončení objednávky vám na vašu emailovú adresu príde potvrdzujúci email. V prípade zvolenia platby bankovým prevodom balíček odosielame po obdržaní platby.

  2. Akým spôsobom ku mne objednávka bude putovať?

    U nás si budete môcť vybrať, či využijete služby Packetay, Packeta Home Deliverycči GLS. Viac informácií nájdete tu.

  3. Je možné si balíček vyzdvihnúť osobne?

    Áno, a to v prípade, že zvolíte službu Packety. Objednávku si vyzdvihnete na jednej z vami vybraných pobočiek Packety.

  4. Aké sú platobné spôsoby?

    Za balíček môžete zaplatiť platobnou kartou, bankovým prevodom či dobierkou (príplatok 1€).

  5. Môžem si tovar pozrieť v kamennej predajni?

    Bohužiaľ túto možnosť neponúkame, ale tovar si vždy môžete pozrieť v pohodlí domova a do 30 dní vrátiť.

  6. Objednal/a som si tovar, ale nedostal/a som žiadne informácie, či bola moja objednávka prijatá a kedy ju dostanem do rúk.

    Po dokončení objednávky vám zašleme potvrdzujúci email. Ak ste tento email nedostal/a, objednávku sa zrejme nepodarilo dokončiť alebo sa potvrdzujúci email dostal do zložky s nevyžiadanou poštou. V prípade ďalších otázok, problémov či nejasností skontaktujte našu zákaznícku podporu na čísle: +420 774 917 925 alebo nám napíšte email na: obchod@dekordomu.cz.

  7. Nepodarilo sa mi uhradiť platbu online, čo s tým?

    Ak sa vám nepodarilo zaplatiť objednávku kartou či nepoznáte bankové údaje nášho e-shopu, nezúfajte a peniaze za objednávku pošlite na náš účet č. 2302048113/2010 Ako variabilný symbol použite číslo objednávky, ktoré nájdete v potvrdzujúcom emaile a tiež v histórii objednávok (tá sa objaví na našom webe po prihlásení). Najprv nám prosím dajte vedieť o tejto zmene.

  8. Rád/a by som v objednávke použila zľavový kód. Ako na to?

    Po vložení tovaru do košíka sa objaví políčko Máte zľavový kód? Do tohto poľa vložte zľavový kód a potvrďte tlačidlom vložiť. Po vložení kódu sa vám zobrazí výsledná cena.

  9. Zabudol/a som do objednávky zadať zľavový kód. Je možné ho stále uplatniť?

    Áno, v prípade, že vaša objednávka nebola už uhradená. Stačí skontaktovať našu zákaznícku podporu na čísle: +420 774 917 925 alebo napísať email na: obchod@dekordomu.cz.

  10. Môžem vrátiť tovar v prípade, že mi nebude vyhovovať?

    Áno, do 30 dní. Pokiaľ nám tovar vrátite do 14 dní, peniaze vám pošleme na váš bankový účet. Ďalších 16 dní máte možnosť vrátiť tovar a peniaze obdržíte v podobe virtuálneho kupónu, ktorý budete môcť uplatniť na ďalší nákup u nás.

  11. Ako mám vrátiť tovar?

    Jednoducho, iba vás požiadame o:

    • Poslanie fotografie produktov, ktoré budete vracať ao fotografii faktúry na náš email: obchod@dekordomu.cz.
    • Vyplnenie a vytlačenie reklamačného/vrátkového formulára, ktorý vložíte do balíčka.
    • Po určitej dobe po odoslaní emailu s požadovanými informáciami od nás obdržíte štítok, ktorý nalepíte na balíček. Balík už len odnesiete na vami vybranú pobočku Pakcety. Je nutnosťou, aby bol tovar nepoškodený, nepoužitý, a zabalený v pôvodnom obale.

  12. Vrátil/a som alebo reklamoval/a tovar, ale ešte nemám žiadne informácie?

    Náš tím pravdepodobne práve vašu reklamáciu/vrátku spracováva. Snažíme sa totiž vratky a reklamácie riešiť čo najrýchlejšie. V prípade otázok či nejasností neváhajte skontaktovať našu zákaznícku podporu na čísle: +420 774 917 925 alebo nám napíšte email na: obchod@dekordomu.cz.

  13. Budem pri vrátení/reklamácii tovaru platiť za dopravu?

    Doprava je úplne zadarmo za vrátení tovaru pokiaľ využijete nášho reklamačného asistenta od Packety.

  14. Vrátil/a som tovar, kedy obdržím peniaze?

    Peniaze vám vrátime na účet do 10 pracovných dní po tom, čo dorazí balíček do nášho skladu.

  15. Prišiel vám domov poškodený tovar?

    Všetky produkty prechádzajú tvrdou kontrolou kvality, a tak je veľmi nepravdepodobné, že obdržíte poškodený balíček. Ak sa tak ale stane, veľmi sa vám ospravedlňujeme.

    • Pošlite fotografiu produktov, ktoré budete vracať a fotografiu faktúry na náš email: reklamace@dekordomu.cz.
    • Vyplňte reklamačný/vrátkový formulár. Tiež nám ho pošlite na email a vytlačenú podobu vložte do balíčka.
    • Po určitej dobe po odoslaní emailu s požadovanými informáciami od nás obdržíte štítok, ktorý nalepíte na balíček. Balík už len odneste na vami vybranú pobočku Zásielkovne. Behom niekoľkých dní obdržíte email, že balíček v poriadku dorazil do nášho skladu.